Sunday, May 26, 2013

PENCARIAN STOKIS DAN AGEN

RADIGLOW CENTRE SEDANG MENCARI STOKIS NEGERI, MINI STOKIS DAN AGEN DENGAN SEGERA. 

SMS / WHATSAPP 0175248479


PROMOSI PAKEJ COMBO JIMAT RM50

##HARGA SEKOTAK RADIGLOW RM180. S/S RM190
 (2 BOTOL UNTUK SEBULAN)



##PAKEJ COMBO 2 BOX  RM310. S/S RM320  
( 4 BOTOL UNTUK 2 BULAN)





BERMINAT HANYA PERLU BUAT BAYARAN KEPADA

NURUL HUSNA ABD RAHIM
MAYBANK 502090604533
CIMB 02090003813204

ONLINE BANKING WAJIB MASUKKAN EMAIL husnarahim84@gmail.com


sms/whatsapp 0175248479

KANDUNGAN RADIGLOW


SEMUA YANG ANDA CARI ADA PADA RADIGLOW. 







RADIGLOW MAMPU MENYEMBUHKAN ECZEMA


APAKAH ITU ECZEMA

Eczema adalah sejenis penyakit kulit yang disebabkan oleh sistem imun badan yang tidak normal (lemah) dan faktor genetik. Masalah ini kebiasaannya dihadapi oleh wanita dan kanak-kanak. Eczema boleh menyebabkan kegatalan 





PUNCA PUNCA ECZEMA

Faktor-faktor Dalaman (Fizikal)
- Ahli keluarga yang mempunyai sejarah yang mengalami penyakit eczema, asma atau allergi rhinitis.
- Perubahan emosi yang ketara seperti keresahan dan stres.
- Pemakanan dan minuman seperti alkohol, makanan tenusu, gandum, telur, makanan laut, pengawet dan pewarna makanan.

Faktor-faktor Luaran (Persekitaran)
- Bahan-bahan iritasi: Asap rokok, bahan-bahan kimia, cuaca yang terlalu panas dan lembap atau di sebaliknya.
- Alahan (Allergens): Sabun, syampu, serbuk bahan pencuci, kosmetik, kulat, debunga, haiwan peliharaan dan hama habuk rumah (house dust mites).

KENAPA PERLU PILIH RADIGLOW??




Kenapa anda mesti pilih RADIGLOW sebagai supplement tambahan anda??

● Jawapannya kerana RADIGLOW merupakan Produk Pertama yang lengkap mengandungi semua keperluan tubuh badan anda untuk kesihatan dan juga kecantikan. 1001 khasiat dan kebaikan hanya dalam 1 produk.

● Kandungan RADIGLOW terdiri daripada RAMUAN PREMIUM yang terpilih dari sumber-sumber berikut seperti ASTAXANTHIN L-Glutathione, Hydrolyzed Fish Collagen, Vitamin C dan juga Blackcurrant Extract.

● Didatangi dalam bentuk bungkusan kotak yang Eksklusif mengandungi 2 botol RADIGLOW yang mudah untuk ditempatkan di rumah dan juga di bawa kemana sahaja seperti di dalam handbag bagi kaum wanita

● Cara penggunaan yang sangat mudah. Berbentuk Tablet yang boleh dikunyah atau terus ditelan dengan rasa enak Blackcurrant/ Beri. Hanya perlukan 2 tablet Radiglow setiap pagi dan anda akan tampil sihat dan menawan.

SAYA DAN RADIGLOW

 ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

Bercakap tentang produk kecantikan, supplement utk kulit spt glutathione dan  collagen pasti semua wanita pernah mencuba. apa je dijual dipasaran pasti  hati meronta2 nak beli kan? sama la mcm saya. :) nak cantik lah katakan...sebut je ape semua dah penah cuba.. ada yg cepat kesan. ada juga yang promo je lebih..

 lain pula dengan RADIGLOW ni.. sebualan pertama sy mkn mmg ketara sgt kesan die.. mula2 perubahan kulit tapak tangan yang kasar terasa BAGAI BERLOSYEN! serius! lepas sebulan try mmg perasan kulit wajah halus je. make up pun smooth 


TESTIMONI RADIGLOW

WAH.. ARTIS PUN  AMALKAN RADIGLOW UNTUK KECANTIKAN KULIT TAU.. ANDA JANGAN KETINGGALAN !!